Imago!

Bericht
Auteur
Gast

#11 Bericht door Gast » 14-06-2014 16:10

Hahaha alles kan!

Micchan
Moderator
Berichten: 10
Lid geworden op: 14-06-2014 13:20

#12 Bericht door Micchan » 14-06-2014 16:13

[quote="Maart2014"][quote="Micchan"]Rollebollen
Hem even rondslingeren
Roze barbies (ohwateentrauma)

:lol:[/quote]


Roze barbies? Vertell hahah[/quote]

Toen ik klein was, was in een keer heel bang en sliep bij mijn moeder in bed. Ik werd midden in de nacht wakker en zag iets roze naast m'n kussen liggen.
'Wat is dat?', vraag ik. M'n moeder antwoordt dat het een barbie is en de volgende ochtend zou ik het zelfs gedroomd hebben.
Die barbie was dus geen barbie.. :cry:

Maart2014
Junior
Berichten: 13
Lid geworden op: 14-06-2014 13:55

#13 Bericht door Maart2014 » 14-06-2014 16:17

[quote="Alissah"]Het is zeker niet mogelijk om het woord 'klussen' te verbieden? :P man ik heb echt zo een schijthekel aan dat woord. Is het nou zo moeilijk om 'seks' of 'vrijen' te zeggen? :P[/quote]


Mee eens!

Maart2014
Junior
Berichten: 13
Lid geworden op: 14-06-2014 13:55

#14 Bericht door Maart2014 » 14-06-2014 16:18

[quote="Micchan"][quote="Maart2014"][quote="Micchan"]Rollebollen
Hem even rondslingeren
Roze barbies (ohwateentrauma)

:lol:[/quote]


Roze barbies? Vertell hahah[/quote]

Toen ik klein was, was in een keer heel bang en sliep bij mijn moeder in bed. Ik werd midden in de nacht wakker en zag iets roze naast m'n kussen liggen.
'Wat is dat?', vraag ik. M'n moeder antwoordt dat het een barbie is en de volgende ochtend zou ik het zelfs gedroomd hebben.
Die barbie was dus geen barbie.. :cry:[/quote]


Oo erg!!

Heb je nu zelf ook een 'Barbie' of heb je er een trauma aan over gehouden hihi

Micchan
Moderator
Berichten: 10
Lid geworden op: 14-06-2014 13:20

#15 Bericht door Micchan » 14-06-2014 16:25

[quote="Maart2014"][quote="Micchan"][quote="Maart2014"][quote="Micchan"]Rollebollen
Hem even rondslingeren
Roze barbies (ohwateentrauma)

:lol:[/quote]


Roze barbies? Vertell hahah[/quote]

Toen ik klein was, was in een keer heel bang en sliep bij mijn moeder in bed. Ik werd midden in de nacht wakker en zag iets roze naast m'n kussen liggen.
'Wat is dat?', vraag ik. M'n moeder antwoordt dat het een barbie is en de volgende ochtend zou ik het zelfs gedroomd hebben.
Die barbie was dus geen barbie.. :cry:[/quote]


Oo erg!!

Heb je nu zelf ook een 'Barbie' of heb je er een trauma aan over gehouden hihi[/quote]

Whahahaha! Nee nooit gehad, voor m'n vriend vond ik die dingen maar eng en daarna was hijzelf eigenlijk wel genoeg :oops:

Micchan
Moderator
Berichten: 10
Lid geworden op: 14-06-2014 13:20

#16 Bericht door Micchan » 14-06-2014 16:27

[quote="Maart2014"][quote="Alissah"]Het is zeker niet mogelijk om het woord 'klussen' te verbieden? :P man ik heb echt zo een schijthekel aan dat woord. Is het nou zo moeilijk om 'seks' of 'vrijen' te zeggen? :P[/quote]


Mee eens![/quote]

Ik ook, vind het zo'n maf woord.. Klussen doe je in en om het huis.. Ik weet dat je iets 'maakt' of probeert te 'maken', maar brrrr..
Net als 'oefenen' wanneer er nog anticonceptie in het spel is, blugh.

Alissah
Moderator
Berichten: 27
Lid geworden op: 14-06-2014 15:12

#17 Bericht door Alissah » 14-06-2014 16:43

[quote="Micchan"][quote="Maart2014"][quote="Alissah"]Het is zeker niet mogelijk om het woord 'klussen' te verbieden? :P man ik heb echt zo een schijthekel aan dat woord. Is het nou zo moeilijk om 'seks' of 'vrijen' te zeggen? :P[/quote]


Mee eens![/quote]

Ik ook, vind het zo'n maf woord.. Klussen doe je in en om het huis.. Ik weet dat je iets 'maakt' of probeert te 'maken', maar brrrr..
Net als 'oefenen' wanneer er nog anticonceptie in het spel is, blugh.[/quote]

Ik ben blij dat ik dus niet de enige ben die zich er aan stoort haha xD
''It's... a giant mushroom! Maybe it's friendly!
-Friendly mushroom! Mushy giant friend!'' - <3

Plaats reactie